به 'دوران فتح' امپراطوران آنلاین II خوش آمدید به بازی \"امپراطوران آنلاین\" خوش آمدید! اين بازی به صورت آنلاين و تحت وب باانبوه بازیکنان که مربوط به دوران قدیم به همراه شبيه سازی جنگ های آن دوره می باشد.

Welcome to Imperia Online

امپراطوران آنلاین "دوران فتح" شما را به دنیای قبل ازایجاد باروت می برد. دنیای تیغ های تیز، کمانهای بلند و جنگ اسب ها. زمان جنگ های بزرگ قدیمی، محاصره قلعه ها با منجنیق ها، شوالیه ها که می جنگیدند، غغنیمت گیری و جنگیدن هزاران سرباز در میدان نبرد. دوره جنگ ، نابودی پادشاهی های ثروتمند و پیشرفته. دوران متحدین قوی ای که بهمراه یک دیگر می جنگیدند تا بر آزادی تسلط پیدا کنند. با مردم واقعی و بر علیه آنها بازی کنید! به میدان نبرد خوش آمدید، جایی فراتر از رویاهای دست نیافتنی شما.

امپراطوری در انتظار شماست!

مکان

شما بر روی قاره ای عظیم با ظرفیت بیش از 40.000 امپراطوری قرار دارید که گسترش آنها بر اساس دو نژادی که وجود دارد یکسان نیست - امپراطوری ها و چادرنشینان. هر کدام از آنها مزایا و معایبی نسبت به یکدیگر دارند و روش بازی خاصی دارند - تدافعی، کشاورزی، و تهاجمی با گرایش ارتشی. در موقع ثبت نام شما می توانید بر اساس روش بازی خود که شما را موفق تر و راضی تر می کند نژاد خود را انتخاب کنید و به آنها بپیوندید.

هر امپراطوری تا 19 ایالت قابل دسترسی آمادگی الحاق به قلمرو، و یا حمله و محاصره قلعه، تبدیل شدن به تبعه یا ضمیمه شدن را دارد.

هیچ بازیکنی نمی تواند ایالت های بازیکن دیگر را کنترل کند. تنها حقی که او دارد اینست که به آن ها حمله کند، قلعه را نابود کند، یا آنها را غارت کند، یا شهروندان آن ها را از بین ببرد. تحقیقات و ساختمان های باقیمانده را نمی تواند نابود و یا تصرف کند .

علاوه بر قلمرو امپراطوری شما که بر روی نقشه امپراطوری می بینید، نقاط دیگری با کارآیی های مختلف بر روی نقشه سراسری وجود دارند که تمامی بازیکنان به یک اندازه امکان دستیابی به آنها را دارند:

  • برای تاسیس مستعمرات - نقاط معدودی بصورت تصادفی قرار داده شده اند و توسط بازیکن برای ایجاد مستعمره تعیین می شوند.
  • برای ساختن کاخ متحدین، سازماندهی و گسترش نفوذ نظامی و فرهنگی در تمام نقشه سراسری. این نقاط محدود شده اند. آنها به سختی بدست می آیند، کنترل و محافظت آنها از آسیب دشمن سخت است.
  • برای ساختن اردوگاه، جمع آوری ارتش متحدین و نقطه حرکت ارتش متحدین به ماموریت.

امپراطوری اولیه

هر بازیکن دوران را با یک ایالت ضمیمه شده و روستا مربوطه آن آغاز می کند که می توانيد با بردن نشانگر موس روی ساختمانها، جزییات آنرا ببینید.

Impirian Village قلعه - مهمترین ساختمان در یک ایالت خانه ها مزرعه چوب بری معدن آهن معدن سنگ تالار شهر مرکز تحقيقات کاروانسرا بانک بازار ایستگاه انبار پادگان مسجد ميدان شهر
Nomads Village قلعه - مهمترین ساختمان در یک ایالت خانه ها مزرعه چوب بری معدن آهن معدن سنگ تالار شهر مرکز تحقيقات کاروانسرا بانک بازار ایستگاه انبار پادگان مسجد ميدان شهر

قلعه - مهمترین ساختمان در یک ایالت

مهاجم برای بدست آوردن منابع باید قلعه را خراب کند.

کمانگیران می توانند مستقر شوند. هنگام استقرار، آنها \"3 برابر\" بیشتر از حالت عادی به ارتش دشمن ضربه می زنند.

هر سطح از قلعه 10% \"پاداش تولید منابع\" در ایالت را می دهد.

در صورت نابودی، با \"یک سوم\" هزینه سنگ آن، امکان بازسازی وجود دارد.

خانه ها

حد مجاز جمعیت را زیاد می کند.

ساختمان های بسیار مهم، با توجه به این حقیقت که جمعیت همه منابع در امپراطوری تولید می شوند، و هرچه جمعیت بیشتر باشد , روستاییان بیشتری به کار گرفته می شود و در نتیجه منابع بیشتری تولید خواهد شد.

تنها برای امپراطوران قابل دسترسی می باشد. حد جمعیت چادرنشینان ثابت است و بیش از حد مجاز نمی شود فقط با فعال کردن پرمیوم امکان پذیر است.

مزرعه

از دست دادن جمعیت را به دليل ذخیره غذا کم می کند.

چوب بری

چوب خالص را برای ساخت ساختمان آماده می کند - در ساخت ساختمان ها، تحقیقات و استخدام ارتش بسیار زیاد استفاده می شود.

با استخدام افراد بیشتر - منابع بیشتری تولید می شود.

معدن آهن

آهن برای مهیا سازی ارتش و بیشتر تحقیقات نظامی بسیار مهم است.

استخراج مشکلی دارد و کارگران بیشتری باید استخدام شوند.

معدن سنگ

کارگران استخدامی در این جا سنگ تولید می کنند - ماده پایه برای ساخت قلعه.

تالار شهر

اینجا تمام ساختمانها قابل مشاهده هستند.

مرکز تحقيقات

تمام تحقیقات، اقتصادی و نظامی، ارتقای سطح آنها، منابع مورد نیاز برای سطح بعدی و زمان لازم برای جمع آوری منابع مورد نیاز را نشان می دهد. همچنین اجازه دستور تحقیق منابع موجود را مهیا می کند.

کاروانسرا

اینجا شما می توانید بازی کنید و بلیط خریداری کنید و طلا برنده شوید; شما می توانید در اینجا شرط بندی کنید و شانس خود را (طلا) در مقابل مهمانخانه دار امتحان کنید.

بانک

سه نوع وام وجود دارد: کوچک، متوسط و بزرگ. دستیابی به آنها بستگی به سطح بانکداری دارد (هر سطح، وام 3 گانه را بر اساس مقیاس موجود مهیا می کند، مثلا، اگر شما سه سطح از بانکداری دارید، شما می توانید وام بزرگ بگیرید).

هر سطح بانکداری، بعد از چهارمین سطح، 1% سود به طلای ذخیره شده در هر 24 ساعت به خزانه پایتخت اضافه می کند.

حداکثر سطح - 14. حداکثر سود برای 24 ساعت - 3000000 (125000 در ساعت)

بازار

همه تجارت ها اینجا انجام می شوند.

برای خرید یک کالا ، آن کالا باید به وسیله بازیکن دیگری به عرضه شود.

پیشنهاد برای 48 ساعت زمان می برد و 1 تا 10 دقیقه بعد از فرستادن آن در بازار نشان داده خواهد شد

پنج پیشنهاد برتر برای هر منبع همیشه در منوی 'خرید منابع' نشان داده می شوند.

بعد از انقضا، پیشنهاد به صاحب آن در ایالتی که از آنجا فرستاده شده بود برگردانده می شود.

برای فرستادن پیشنهاد، 10% مالیات ثابت گرفته می شود.

مالیات پایه 20% می باشد اما می تواند با تحقیق در تجارت کمتر شود. بعد از اولین سطح، در هر سطح از تجارت، مالیات به مقدار 2% کاهش می یابد. حداکثر سطح تجارت - 11

ساخت و ساز بازار در همه ایالتها موجود می باشد، این بدین معنی است که حد مجاز سطحهای بازار و ظرفیت آن برای هر ایالت منحصر بفرد می باشد.

آن تعداد سفارشات یک بازیکن را که می تواند در یک زمان بفرستد و همچنین حداکثر اندازه آنها را کنترل می کند. هر سطح تعداد سفارشات و حداکثر اندازه آنها افزایش می دهد- دو برابر, در مقایسه با سطح قبلی. میزان پایه 2000 است. جمع کل ظرفیت تمام ساختمانهای بازار در تمام ایالات به معنای میزان منابعی است که می تواند در یک بازار ارسال شود فقط زمانیکه امپراطوری تحت حمله نمی باشد. وقتیکه هیچ حمله ای وجود ندارد حد مجاز سطحهای بازار و ظرفیت آن برای هر ایالت منحصر بفرد می باشد.

ایستگاه انبار

نقل و انتقال منابع بین ایالات های ضمیمه.

فعال کردن پرمیوم ظرفیت ایستگاه انبار را دو برابر می کند.

پادگان

مرکز استخدام ارتش

مسجد

جمعیت پناهنده

هر 24 ساعت رضايتمندی ایجاد می کند.

ميدان شهر

برای جشنواره فضا به وجود می آورد، میزان رضايتمندی جمعیت یک ایالت فقط یکبار زیاد می شود. هر سطح، اثر رضايتمندی جشنواره را ارتقا می دهد. 1 سطح برای جشنواره کوچک و 2 سطح برای جشنواره بزرگ. حداکثر سطح - 10.

هر نوع جشنواره یکبار در 24 ساعت مجاز است.

قلعه - مهمترین ساختمان در یک ایالت

مهاجم برای بدست آوردن منابع باید قلعه را خراب کند.

کمانگیران می توانند مستقر شوند. هنگام استقرار، آنها \"3 برابر\" بیشتر از حالت عادی به ارتش دشمن ضربه می زنند.

هر سطح از قلعه 10% \"پاداش تولید منابع\" در ایالت را می دهد.

در صورت نابودی، با \"یک سوم\" هزینه سنگ آن، امکان بازسازی وجود دارد.

خانه ها

حد مجاز جمعیت را زیاد می کند.

ساختمان های بسیار مهم، با توجه به این حقیقت که جمعیت همه منابع در امپراطوری تولید می شوند، و هرچه جمعیت بیشتر باشد , روستاییان بیشتری به کار گرفته می شود و در نتیجه منابع بیشتری تولید خواهد شد.

تنها برای امپراطوران قابل دسترسی می باشد. حد جمعیت چادرنشینان ثابت است و بیش از حد مجاز نمی شود فقط با فعال کردن پرمیوم امکان پذیر است.

مزرعه

از دست دادن جمعیت را به دليل ذخیره غذا کم می کند.

چوب بری

چوب خالص را برای ساخت ساختمان آماده می کند - در ساخت ساختمان ها، تحقیقات و استخدام ارتش بسیار زیاد استفاده می شود.

با استخدام افراد بیشتر - منابع بیشتری تولید می شود.

معدن آهن

آهن برای مهیا سازی ارتش و بیشتر تحقیقات نظامی بسیار مهم است.

استخراج مشکلی دارد و کارگران بیشتری باید استخدام شوند.

معدن سنگ

کارگران استخدامی در این جا سنگ تولید می کنند - ماده پایه برای ساخت قلعه.

تالار شهر

اینجا تمام ساختمانها قابل مشاهده هستند.

مرکز تحقيقات

تمام تحقیقات، اقتصادی و نظامی، ارتقای سطح آنها، منابع مورد نیاز برای سطح بعدی و زمان لازم برای جمع آوری منابع مورد نیاز را نشان می دهد. همچنین اجازه دستور تحقیق منابع موجود را مهیا می کند.

کاروانسرا

اینجا شما می توانید بازی کنید و بلیط خریداری کنید و طلا برنده شوید; شما می توانید در اینجا شرط بندی کنید و شانس خود را (طلا) در مقابل مهمانخانه دار امتحان کنید.

بانک

سه نوع وام وجود دارد: کوچک، متوسط و بزرگ. دستیابی به آنها بستگی به سطح بانکداری دارد (هر سطح، وام 3 گانه را بر اساس مقیاس موجود مهیا می کند، مثلا، اگر شما سه سطح از بانکداری دارید، شما می توانید وام بزرگ بگیرید).

هر سطح بانکداری، بعد از چهارمین سطح، 1% سود به طلای ذخیره شده در هر 24 ساعت به خزانه پایتخت اضافه می کند.

حداکثر سطح - 14. حداکثر سود برای 24 ساعت - 3000000 (125000 در ساعت)

بازار

همه تجارت ها اینجا انجام می شوند.

برای خرید یک کالا ، آن کالا باید به وسیله بازیکن دیگری به عرضه شود.

پیشنهاد برای 48 ساعت زمان می برد و 1 تا 10 دقیقه بعد از فرستادن آن در بازار نشان داده خواهد شد

پنج پیشنهاد برتر برای هر منبع همیشه در منوی 'خرید منابع' نشان داده می شوند.

بعد از انقضا، پیشنهاد به صاحب آن در ایالتی که از آنجا فرستاده شده بود برگردانده می شود.

برای فرستادن پیشنهاد، 10% مالیات ثابت گرفته می شود.

مالیات پایه 20% می باشد اما می تواند با تحقیق در تجارت کمتر شود. بعد از اولین سطح، در هر سطح از تجارت، مالیات به مقدار 2% کاهش می یابد. حداکثر سطح تجارت - 11

ساخت و ساز بازار در همه ایالتها موجود می باشد، این بدین معنی است که حد مجاز سطحهای بازار و ظرفیت آن برای هر ایالت منحصر بفرد می باشد.

آن تعداد سفارشات یک بازیکن را که می تواند در یک زمان بفرستد و همچنین حداکثر اندازه آنها را کنترل می کند. هر سطح تعداد سفارشات و حداکثر اندازه آنها افزایش می دهد- دو برابر, در مقایسه با سطح قبلی. میزان پایه 2000 است. جمع کل ظرفیت تمام ساختمانهای بازار در تمام ایالات به معنای میزان منابعی است که می تواند در یک بازار ارسال شود فقط زمانیکه امپراطوری تحت حمله نمی باشد. وقتیکه هیچ حمله ای وجود ندارد حد مجاز سطحهای بازار و ظرفیت آن برای هر ایالت منحصر بفرد می باشد.

ایستگاه انبار

نقل و انتقال منابع بین ایالات های ضمیمه.

فعال کردن پرمیوم ظرفیت ایستگاه انبار را دو برابر می کند.

پادگان

مرکز استخدام ارتش

مسجد

جمعیت پناهنده

هر 24 ساعت رضايتمندی ایجاد می کند.

ميدان شهر

برای جشنواره فضا به وجود می آورد، میزان رضايتمندی جمعیت یک ایالت فقط یکبار زیاد می شود. هر سطح، اثر رضايتمندی جشنواره را ارتقا می دهد. 1 سطح برای جشنواره کوچک و 2 سطح برای جشنواره بزرگ. حداکثر سطح - 10.

هر نوع جشنواره یکبار در 24 ساعت مجاز است.

اولین قدم

  • جمعیت خود را با ساختن خانه در حال افزایش نگه دارید. تلاش کنید به بیشتر از حد مجاز نرسید، در آن صورت رشد جمعیت بطور کامل متوقف می شود.
  • با ساختن مزارع، کاهش جمعیت که به واسطه کمبود ذخایر غذایی است را کم کنید.
  • ابتدا، حداقل 6-5 سطح چوب بری بسازید.
  • تمام کارگران خود را برای تولید چوب استخدام کنید.
  • گرفتن مالیات از جمعیت کارگر. بدلیل تاثیر منفی بر روی میزان رضايتمندی جمعیت در مراحل آغازی گسترش امپراطوری, برای شروع از نرخ بالای مالیات استفاده نکنید. در نظر داشته باشید که افزایش میزان رضايتمندی به سختی به دست می آید.
  • بعد از ساختن چهارمین سطح خانه، شروع به ساختن سطح 1 قلعه کنید.
  • قلعه 1 منجر به مرکز تحقيقات 1 و سپس معماری 1 می شود. این دو تحقیقات بسیار مهم می باشند و براساس این واقعیت آنها هزینه های ساخت و ساز و زمان تحقیقات و ساختمان را کاهش می دهند.
  • تحقیق سطح اول تجارت، بنابراین شما می توانید میزان کمی از منابع موجود را در شرایط مطلوب و قابل تغییر استفاده کنید.
^